23.12.2015

Mitä vuosi 2015 piti sisällään....

Vuosi lähenee loppuaan ja ajattelin kasata vuoden 2015 juttuja ja ajatuksia tänne bloginkin puolelle :) Tunnetusti viime vuonna tekemät lupaukset ei pitänyt suurimmilta osin, mutta ei se mua haittaa. Ensi vuodelle en aio tehdä yhtään mitään lupauksia tai ainakaan mitään suuria :D

Olin vuonna 2015 aika paljon kipeenä ja päivystyksessä tuli juostua liikaakin... Eikä se sairastelu tähän lopu. Mun pitää ens viikolla mennä Malmille keuhkojen röntgeniin ja Kätilöopistolle on varattu aika 8.1.2016 (ei, en ole raskaana :D). Toivottavasti jossakin vaiheessa tulisi sellanen vaihe, että ei olisi mitään vaivoja. Oon alkanut kans tän vuoden puolella itse tekemään paljon oman terveyteni eteen. Masennus on vain enään pieni osa elämääni, vaikkakin välillä tulee paha olla, niin ei se ole sellaista että haluaa kuolla.

Kesä oli lyhyt, mutta sitäkin kuumempi. Saatiin nauttia monena päivänä ihanista helteistä ja mullakin meni suurin osa niistä päivistä rannalla makoiluun ja nautin elämästä :)

Tuli kans reissattua paljon! Tallinnassa, Ruotsissa ja ihan vaan koto Suomen Porvoossa. Reissut on kyl sellasia arjen pieniä iloja. Tallinna on edelleen kuin toinen koti kaupunki ja oon asuntoja ja työpaikkoja sieltä katsonut, saa nähdä minne tuulet kuljettaa :) Ja joka kesäinen Suomenlinnan reissukin tuli tehtyä, vissii parikin kertaa... :D


Kuvat Tammikuusta tähän päivään :) Hieman on vuodessakin tullu muututtua :) 

Tuli kierrettyä Helsingissä joka puolella. Katsomassa erilaisia nähtävyyksiä, niitä olis viel enemmänkin voinu kierrellä, mut sit vaan aikaa ei löytyny. Olin siis todella kultturelli tänä vuonna. Olisin viel Kiasmassa halunnu käydä, mut kyllähän sitä tänä vuonna viel ehtis....

Oon tutustunut kans uusiin ihmisiin ja muutaman kanssa lähentynyt vain entisestään :) Elinoiden kanssa on tullut muutamana viikonloppuna hengattua ja ne päivät on ollut ihan parhaita♥ Tutustuin kans Anniin, joka on mun blogin lukija ja hänestä on tullut mulla ihana kaveri ♥ 

Aloitin kuntouttavan työtoiminnan, koska olin ollut niin pitkään työttömänä. Oon ilonen, että pääsin Duuriin asiakkaaks ja mun asiat saatiin kuntoon. Kuntouttava työtoiminta oli yks parhaimmista jutuista mun elämässä. Mun mielestä se 3kk oli niin lyhyt aika ja olis voinu kestää pidempäänkin. 



Eihän tää olis postaus tai mikään, jos en mainitse Antti Tuiskua. Oon seurannut Anttia sen 12 vuotta ja hetken on olut sellainen "hiljainen" fanitus kausi menossa, mutta ikinä en oo lopettanu Antista tykkäämistä! Oon nähny Antin 6 kertaa tänä vuonna ja ensi vuonna on tiedossa Hartwall keikka ja toivottavasti monia muitakin. Mahtavaa nähdä kuinka Antti räjähti suoraan Suomen ykköseksi uuden sinkun myötä :) Saan Antista vaa nii paljon voimaa elämään, kuinka hassulta se kuulostaakin, yks rakkaimmista ihmisistä(vaikka ei tunnetakaan) :) 

Rakas kummipoika, Elias, täytti 1vuotta ja synttäreitä juhlittiin. Vaikeeta kuvitella, että siitä tulee kohta 2vuotta, kun toi pikkunen JäBä syntyi... Mielestäni oon hyvä kummitäti ollut :) Oon myös vara kummitäti Eliaksen siskolle Sofialle. Nää kaks on kyllä niin ihania lapsia♥

Meidän perheen koira Aatu nukkui pois ja pääsi pilven reunalle leikkimään. Äiti ja isäpuoli hommas uuden Koiran, Iitun. Se koira on kyllä niin hölmö tapaus :D Myös mun täti perheineen hankki uuden Koiran, Ellan :) 



Mikä sitten on ollut parasta vuodessa 2015?

Olen ottanut aikaa itselleni ja ajattelen itseäni enemmän kuin ikinä ennen. Lisäksi uskallan avata suuni, ennen en uskaltanut. Eli musta on tullut ihmisenä rohkeempi.

Oon lähentynyt muutaman ihmisen kanssa todella paljon. Tärkeimmät ystävät ovat Enna ja Serkku. Toivon tän ystävyyden kestävän ikuisesti. Nää molemmat on mulle tärkeimpiä ihmisiä maailmassa. Saan jakaa ilot ja surut. Ennakin tietää välillä musta pelottavan paljon juttuja :D 

Musiikki! Tänä vuonna on tullut tosi paljon hyviä biisejä ja oon innostunut kuuntelemaan musiikkia paljon enemmän, kuin ennen :) 

Se, että sain kuulla eilen, että pääsen opiskelemaan hiusalaa! Paras joululahja ikinä :D
Kerron tästä myöhemmin lisää :) 



Heihei vuosi 2015! 
Vuosi 2016 olethan kiltti ja kohtelet mua hyvin?

2 kommenttia: