15.10.2014

Koti

Siivosin eilen ja otin siinä samalla kuvia kodista. Sisustus on vähän muuttunut, niin aattelin tännekin vähän päivitellä :) Mun asunto sijaitsee siis vanhalla puolella Vuosaarta ja on 25 neliötä iso. Asunto sijaitsee kolmannessa kerroksessa, ilman hissiä.

Tykkään asua täällä päin siks, kun siinä on luonta ja meri lähellä. Mulle on tärkeetä, että pääsen välillä ulos luontoon kävelemään ja puhdistamaan ajatuksia. Tuun naapureiden kanssa toimeen ja yleensä täällä on aika rauhallista. Mitä nyt perus kerrostalo hölinää.

Tervetuloa!

Eteinen



Vessa/kylpyhuone


Alkoovi



"Olkkari"




Keittiö




Näkymä isosta ikkunasta


Siinähän se mun pikku koti nyt on esitelty. Mitä tykkäsit? :)  
Mulla on viime aikoina vähän ahdistanu kotona oleminen, koska se ei tunnu kodilta. Haluisin uuden sohvan ja tv-tason. Tarvisin kans atk/työpöydän. Haluisin valkoisen rottinki tuolin, ellen jopa kaks. Ehkä' tosta valkoisesta kirjahyllystä eroon ja tilalle joku pieni lipasto meikeille ja koruilla.
Nyt musta tuntuu, että täällä on liian sekavaa ja se ahdistaa mua. 
Tietty muuttoakin vois harkita, onhan sitä kohta 3vuotta asuttu tässä asunnossa :)

4 kommenttia:

  1. Ääääääää aivan ihanan tunnelmallinen koti sulla <3 :) Ja mulle iski tietty heti kysymyksiä: mistä tuo eteisen seinätarra on? IHANA! Mistä oot löytäny unisieppareita? :) + Mistä on tuo kello tossa sohvan "päällä"? :)

    Kissat + pullat (sämpylät?) uunissa toi niin ihanan ja kodikkaan tunnelman ja lisän noihin kuviin. :D :) Mut siis super suloinen koti sulla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)<3
      Seinätarra on tarjoustalosta, oisko maksanu 5€ :) Ja unisiepparit oon löytäny kirppiksiltä, noita on aina sellaisissa "halpaa kiina/thaikku" pöydässä :) jaa kello on verkkokauppa.comista :)

      Ne yritti olla patonkeja, ilman hiivaa :D eli pieleen meni :D

      Poista
  2. Wääää sulla on kyllä ihana koti! <3 Luettuani tän postauksen niin voisin ehkä mäkin vihdoin tehdä postauksen omastani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)<3
      Joo tee ihmeessä, mä haluun tutustua sun kotiin :3

      Poista