6.4.2015

Uudet silmälasit!


Mulla on vihdoin uudet silmälasit! Nää maksoi Nissenillä 79€ ja näöntarkastus oli ilmanen. Harmikseni todettiin optikon kanssa, että mun näkö on heikentynyt... Mulla on lasit siis kaukonäköä varten, mutta pidän laseja kyllä melkein koko ajan. Jotenkaan ei silmät suostu näkemään ilman näitä.

Tällä kertaa halusin valita erilaiset lasit kun mulla viimeks oli. Mun vanhat lasit oli aivan totaallisen rikki, joten uudet lasit oli enemmän kun tarpeen. Onhan nää nyt iha erilaiset mihin oon tottunu, mutta tykkään näistä :D Nää ei oo kokonaan mustat, vaikka ne siltä näyttää. Näissä on sellanen lilan vivahde, joka näkyy kirkkaassa valossa. Mustat ei olis sopinu ollenkaan, kun se on liian "kova" väri mun kasvoille ja olis heittäny mun naaman täten ihan kalpeeks.


Mitä mieltä, oonko ihan kauhee näillä? :D

2 kommenttia: