18.4.2015

Ole lähellä nyt ja ikuisesti

17.4.2013 mun elämä muuttui pysyvästi. Sain kauan kaipaamani lemmikin! Typy siis on asustanut mun kanssa kaksi vuotta! Uskomattoman nopeesti menee aika... Muistan kun haettiin Typy mun luokse ja olin kaiken hommannu valmiiks. Typy pyöri ja hyöri tutkien joka kolosen ihmetellen. Ekan yön jälkeen aattelin et oli virhe, koska toinen itki vanhaan kotiin ja uutta paikkaa. Mä en ollut nukkunu kunnolla ja menin sohvalle istumaan. Siinä mietin, et tein virheen, samassa tää pikkunen hyppäs mun syliin, painautui kerälle siihen ja alkoi kehräten nukkua, se oli rakkautta heti! <3


Tää kuva on mun ja Typyn ensi tapaamisesta. Käytiin siis kattomassa Typyä ja sit aloin miettimään, että otanko kissan itselleni vai en. Niko oli sitä mieltä, että pakko ottaa, koska kissa rakastui muhun heti.... Typyhän on meidän ystävä pariskunnan kautta hankittu, koska he eivät voineet pitää pikkusta ja jos mä en olis ottanut typyä, olis tää nukutettu pois... Niko oli nähny Typyn mua ennen muutamia kertoja ja kertoi aina, kuinka se kissa oli taas ihan pölvästi :D Voi kuinka voi rakastaa tuollaista pientä näinkin paljon?<3


Ilahdutan teitä lukijoita Typy kollaasilla! Ihana kattella vanhoja kuvia ja muistella uutta. Toivottavasti meillä on vielä monta vuotta edessä! <3


Ja saihan Typy viime vuoden syyskuussa itselleen kaverin ja nyt he ovat erottomattoma ystävät<3 Vaikkakin mamman hermoja vähän raastaa välillä näiden toheloinnit ja "fiksut" ideat.... 


Palataan taas!

Oon ollu vähän kipeenä tässä ja Niko on passittanu mut sohvalle löhöömään, en saa tehdä mitää :( 
Aattelin että tekisin kuulumisista videota lähipäivinä ja sitku oon parantunu, oisko jees? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti