24.6.2015

Videota ja positiivisuutta

Oon huomannu että alotan postaukset aika usein omalla naamakuvallani :D

Mulla tuli tänään fiilis, että haluan kuvata videon, siispä mä kuvasin :D Mulla vaan tuli fiilis, et haluan höpöttää kameralle jotakin ja päätin sitten tulevia juttuja kertoilla :)

Videon löydät alempaa postausta, mutta ajttelin ensiksi listata asioita joista oon tullu tänään hyvälle mielelle tai on muuten vaan positiivisia juttuja :)

♥Niko toi kaupasta mansikka jäätelötuutin
♥Rahka ja sinne sekaan jäiset mustikat
♥Netflix ja sieltä sarja Waterloo Road
♥Sade ja sen jälkeen ihana auringonpaiste
♥Tubettajien videot
♥Hyvä ruoka
♥Ja kohta lämpimään suihkuun ja sitten nukkumaan kultsin viekkuun!



6 kommenttia:

  1. Kiva video :) Näitä on kiva kuunnella !

    VastaaPoista
  2. Miettisin oikein että mahtaako videolta mainita meistä ja tulihan sieltä "Elinat." Ikävä on myös ;;--;; ღ
    Mut viikon päästä nähdään ^--^

    VastaaPoista
  3. Oot ihana! ♥ Sun videoita on aina kiva kattoo! :3

    VastaaPoista