2.8.2015

Isäpuolen 50v juhlat


Tänään aamulla kello soi kahdeksan aikaan, kun piti lähteä Vihtiin päin. Vietettiin mun isäpuolen 50v synttäreitä ja lupauduin äitiä auttamaan. Hyppäsin Kampissa taas bussiin ja Vihdissä olin noin 11 maissa. Lähdin käymään äitin autolla mummua moikkaa pikasesti ja sit takas auttaa äitiä. Kello 14 maissa alkoi vieraita tulemaan. Äiti oli kyllä tehnyt hyvät tarjottavat; oli savustettua lohta, uusia perunoita, lihapullia, uuniporkkanoita ja paria erilaista salaattia. Ite join kans jopa kaksi lonkeroa ennekun tuli paha olo. Ei vaa uponnu enää, oon vanha :D siinä juttelin sitte tuttujen ja sukulaisten kanssa niitä näitä. Täti lupasi viedä mut illalla vielä Vihtiin pikavuoro pysäkille, että pääsen kotiin. No päätti sitten tuoda mut ihan kotiin asti! Oon älyttömän kiitollinen siitä. Jos olisin bussilla tullu nii matka olis kestänyt pari tuntia ennenkun pääsen kotiin, nyt selvisin tunnilla. Olin nii väsyny tän päivän jälkeen, kun olin nukkunu vaan 5 tuntia... Tän jälkeen meen kyllä nukkumaan! :) huomenna ajattelin vaan makoilla sängyssä ja katsoa Hovimäkeä Viaplaysta, on muuten ihan yks mun lemppari sarjoista! :)



 Ps. En tiiä tuliko tästä postauksesta mitään, kun kännykällä kirjoittelen :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti