8.8.2015

Huh, hellettä!

Ihanaa kun vihdoin on taas sen verran lämmin, että ulos ei tartte laittaa takkia tai pitkähihasta paitaa :D Oon kyl niin vilukissa.... Eilen aamusta heräsin suht aikasin ja päätin lähteä ottamaan aurinkoa tonne Uutelaan. Käväsin kaupasta hakemassa juotavaa ja mansikoita mukaan ja olinkin jo puoli 12 maissa Uutelassa. Sai olla ihan rauhassa, kun ihmisiä ei ollu siihen aikaan vielä. Kyllä niitä sitten virtasi kans "Helsingin Karibialle" :D Pari tuntia meni oikein leppoisasti sudokuja tehden, musiikkia kuunnellen ja Viaplayta katsoen. Tällä kertaa en edes palanut, joka on ihme! Koska mä palan aina ja todella helposti kaiken lisäks. Enenkun lähdin kotiin päin, niin hain kesän ensimmäisen irtojäätelön :)



Minttusuklaa :3

Niko tuli sitten eilen illalla mun luokse ja tarkotus oli lähteä katsomaan myöskin Uutelaan tähdenlentoja. Niitä näkyy nyt taas taivaalla ja paras aika niitä nähdä on ensi viikon keskiviikko-torstai välinen yö! Niitä tosin on näkynyt nyt elokuun alusta ja päätettiin sitten lähteä katsomaan, jos vaikka nähtäis niitä :) Muutamahan niitä näkyi, tosin aika himmeinä ne vilahti, mutta näky kuitenkin :D Satelliitteja näkyi sitten niitäkin enemmän. Oli hauska makoilla rantakalliolla veden loiskinnan ympärillä, kuunnella ihan rauhassa ääniä ympärillä ja miettiä mitä kaikkea maailmankaikkeus sisältääkin. Mulla on se hyvä puoli, että toi mies tietää avaruudesta niin paljon, et mulle tulee aina kunnon kyselyikä :D 




Huomenna täti tulee mun luokse ja mennään käymään Suomenlinnassa. Täti ei oo ikinä käyny siellä ja lupasin lähtee mukaan näyttämään paikkoja :) Tulee varmasti kiva päivä! Pitää ottaa kuvia, jotta voi taas ilolla muistella talven pakkasilla kesää :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti