7.10.2015

Kuulumisia part... en ees muista.....

Käsi ylös kuka nauttii tästä vähän viileemmästä säästä? :)
Mä nautin! Tää on mun mielestä yks parthaimmista ajoista vuodesta, kun aurinko paistaa ja on vähän viilee. Oikeesti, huhuhu♥ Tietty sitä alkaa jo heti ekojen yöpakkasten tullen kaipaamaan kesän lämpöä ja aurinkoa ja sitä, että ihmiset ympärillä hymyilevät. Mulla ei oikein ole lemppari vuodenaikaa, mut nyt ollaa aika täydellisyydessä :) Tää on ihan parasta ku voi rauhassa uppoutua ison vaatekerroksen alle ja voi käyttää muhkeita huiveja ja lapasia. Kesässä on se, et sillon "pitää esitellä itseänsä". Kun on huono itsetunto niin ei sille vaan voi mitään, ettei tunne oloaan hyväks shortseissa ja topissa. Bikieistä puhumattakaan... Vaikkakin pahin itsetunto juttu on kaukana takana ja tästä on vaan suunta ylöspäin :)

Kuntoutuksessa menee ihan hyvin. OOn jaksanu käydä, mitä nyt muutamana päivänä on ollu nii paha migreeni, etten oo päässy. Lääkärin mukaa se on stressiperäistä. Uskon ton oikein hyvin... Mutta tosiaa kuntoutuksessa oon muutamaan ihmiseen tutustunut ja facebook kaveruuskin on vaihdettu. Saa nähdä tulenko pitämään yhteyttä heihin enään kuntoutuksen jälkeen... Pari tyyppiä onm kans niin ärsyttäviä ja rasittavia, et en tajua ollenkaa. Oon yrittäny jättää nää tyypit huomiotta, mutta nyt alkaa tekee tiukkaa. Heidän mielestään joka asia on väärin ja heidän mielipide on ainut oikea... Sellaset on niin rasittavia ihmisiä :D Näiden tyyppien takia ei aina ees jaksais mennä sinne, koska ne vaikuttaa koko ryhmän ilmapiiriin.. Jos ne ei olis tuol ryhmässä, niin mun elämä helpottuis, näin ilkeesti sanottuna :D

Muutama ehkä huomaskin, että tohon viereen on tullut kysely blogin sisältöön koskien. Olis kiva jos siihen vastailisitte :) Tähän postaukseen voi kans kommentoida, että mitä haluaisitte lukea ja mikä teitä kiinnostaa. Sen voin sanoa, että tästä blogista ei ikinä tuu sellasta "kiiltokuva" blogia. Meikkejä, päivänasuja, sponssaus postauksia... Välillä voi kans tehdä just asupostauksia, mut ei saakeli jokapäivä, ei sellasta jaksais :D Hyvä jos jaksaa ees joka päivä laittautua.....

Tässä taas vähän mun kuulumisia, mites te lukijat jakselette? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti