10.9.2015

Meikkejä siellä, meikkejä täällä

Multa pyydettiin meikki jutuista postausta ja ajattelin tässä näyttää mun normimeikin ja meikit joita käytän. En oikein perusta meikki jutuista, mut onhan meikkaaminen kivaa ja siinä näkee kuinka eri näkönen ihminen on erilaisten meikkien kanssa. 

Mä taisin ekan kerran meikata 6 luokalla, laitoin vähän kajalia, koska olin emo :D Seuraavana päivänä en meikkiä laittanu, koska siitä alkoi taas se kiusaamiskierre. Sit taas yläasteella meikkasin, koska muutkin. Tosin se mun meikki oli ihan vaan puuteri, ripsari, huulirasva/huulikiilto kombo. Sit jossain vaiheessa tuli se kajali takas, kun alkoi löytää sitä omaa juttuaan ja kiusaaminenkin jäi siinä vaiheessa pois. Muistan kans yläasteella sen kun mulla oli luomiväriä ja kuulin kuinka mulle naurettiin muka salassa ja kuulin kaiken, menin vessaan pesee meikit pois... Julmia noi teinit :D 

Mutta nyt postauksen pariin!

Tässä Gifissä näkee mut ilman meikkiä ja sit perusmeikin kanssa. Mun perus meikki on peitepuikko, ripsari, luomiväri kulmiin ja huulirasva. Mun iho on sen verran kuiva, mut hyvässä kunnossa, niin peitepuikko riittää peittämään finnit ja muut näpyt, silmänaluset ja nenän varren, joka on punainen. Oon onnellinen, et mulla on aina ollu suht hyvä iho :)

Näitä käytän perusmeikissä. 

♥ H&M luomiväri, jota laitan kulmiin. Laitan siis tuota mustaa. Kerran yks kosmetologi sanoi mulle, että kannattaa käyttää luomiväriä mieluummin kuin kulmakynää, koska kulmakynä repii kulmakarvoja. Oon koittanu ruskeeta luomiväriä, mut se ei sovi mulle yhtä hyvin, kun tää musta :D

♥ Essencen ripsari. Oon tätä joskus ostanu kokeilu mielessä ja sen takia kun oli halpaa, nii Tallinnasta. Ilokseni oon huomannu et Essencen meikkejä on tullu Tokmannille myyntiin. Tää on mun mielestä kaikista parhainta ripsaria mitä oon ikinä kokeillu. 

♥ Lumenen peitepuikko sävyssä 01vaaleabeige. Ostin kans essencen peitepuikon, mut se kuivatti mun ihoa tosi paljon ja ihosta tuli kiree. Tää on ollu loistava, pitäis ostaa uus :D

♥ Diorin kajali. Tää on miljoona vuotta vanha, mut edelleen loistava. Äiti toi tän mulle joskus laivalta. Loistava tuote :) 

♥Cosmopolitanin mukana tulleita siveltimiä käytän kans aina silloin tällöin. Ne on tollasessa kivassa matkapakkauksessa :) 

Jos haluan meikkiini jotakin vähän lisää, niin silloin laitan H&M ostettua eyelineria ja teen pienet rajaukset. ja lisäksi laitan huulipunaa. En osaa oikein käyttä huulipunia, mut tää H&M ostettu huulipuna on mun mielestä kivan sävyistä ja sopii mulle. Baariin laitan yleensä luomiväriä, joka on hopeeta tai sitten mustaa. Riippuu fiiliksestä :) 


 Tässä sitten sovellettu meikki, jota käytän aina kun meikkaan. Välillä laitan huulipunaa ja kajalia. Mun mielestä tää meikki näyttää mun naamalla paremmalta, kun mulla on silmälasit :D Mut esim. baariin en ota ikinä silmälaseja, ettei ne mee rikki. Vaikka oonkin ihan sokee ilman niitä :D

Herättikö postaus minkäänlaisia tunteita lukijoissa? :D Tätä oli ihan hauska tehdä :)  Kerro omasta meikki rutiinistasi ja vinkkejä meikkaamiseen, mistä on ollut sulle apua? :) 

♥pusspuss♥

4 kommenttia:

  1. En välttämättä laittaisi kulmiin mustaa, kun oot noin vaaleakin. Todella tumman ruskea (tai mustanruskea) ajaa saman asian ja on vähän pehmeämpi. Toki riippuen kulmien luonnollisesta väristä, mitä osuvampi sen parempi. Kannattaa katsoa myös, että luomiväri jota käyttää kulmavärinä on mattaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis seuraavaks ku meen kaupoille, nii olis tarkotus ostaa uusia meikkejä ja löytää sopiva sävy kulmiin :) Tää musta on väliaikanen ja jotenkin noista kuvista näyttäis siltä, et noi on hirvee tummat, mut ei ne oo :D Ja luomiväri on mattaa :)

      Poista
  2. Kiva postaus ! :) Mä itse käytän kulmakynää, luomiväriä ja kulmageeliä kulmissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :) Sulla nyt onkin täydelliset kulmat :D

      Poista