25.7.2015

"Toi maistuu ihan muumilta"

Enna muutti tossa vähän aika sitten Espooseen, joka on ihan äly kiva juttu, kun nähdään useemmin! Torstaina sitten mentiin käymään keskustassa kaupoilla ja syömässä Amarillossa. Ennen torstaita oltiin  nähty viimeks tammikuussa.... Olin kyl tosi hyvää seuraa, kun kitisin vaan ja valitin, kun oli hirvee nälkä :D



Enna tarjos mulle synttäridrinkin ja sain valita listalta ihan minkä tahansa! Mun toi oli joku karpalo/mustikka juttu ja oli hyvää :) Ennan oli mandariini jokujuttuentiiä ja maistoin ja sanoin, et toi maistuu ihan muumilta... Joo älkää kysykö :D Syötiin molemmat sittemn chicken burritot ja hitto se täytti vatsan :D Ihan ähkyssä ton jälkeen... Siitä sitte rantauduttiin takas kamppiin ja mä hyppäsin metroon ja Enna bussiin. Ihanaa ku hyvä ystäväv asuu näin lähellä, nii oikeesti pääsee viettää aikaa yhdessä. Ei mulla ole muuta seuraa ku kissat ja Niko.

Tänään mun täti perheineen kävi synttärikahvilla. En tehny sen erikoisempaa tarjoilua, kuin mustikkapiirakkaa ja keksejä. Täytekakkua en alkanu leipoo, kun se olis sit menny ihan hukkaan. Onneks sattu nätti ja lämmin pävä. Vierailun jälkeen mentiin Nikon kaa kauppaan ostaa yhdet ja mentiin ton viereisen lammen rannalle istuskelemaan ja nauttimaan auringosta. Kohta sitä ei sit taas näy.... 

 Siinä juteltiin niitä näitä ja sit lähdettiinkin takas sisälle tekemään tortilloja. Ruuan jälkeen molemmat nukahti tunniks. En tajuu, yhtäkkiä alko vaan väsyttää. Nukkumisen jälkeen palelin niin pirusti, et oli pakko mennä suihkuun.


Tähän loppuun saatte vielä kissoja!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti