18.6.2015


Heissulinveissuli ihanat!♥
Aattelin taas tulla vähän kertomaan kuulumisia :)

Bloggaaminen on jääny taas vähän taka-alalle, kun ei tosiaan ole enää tietokonetta... Nytkin oon tässä Nikon luona kirjoittelemassa, kun huomenna suunnataan Vihtiin juhannuksen viettoon :) Aattelin kuvata jonkinlaista videota, kun tällä Nikon läppärillä saisin sen sitten muokattua ja tännekin jakoon :) Meidän juhannus menee selvinpäin. Ostettiin kertäkäyttö grilli ja grillattavaa ja mennää tutun järven rannalle grillailemaan ja mä ajattelin uskaltaa mennä uimaan :D Illalla suunnataan varmaan sitten Vihdin venerannalle moikkaamaan tuttuja ja katselemaan mikä meno :) Käydään tietty mummua ja tätiä moikkaamassa ja iskälle vien kukkia haudalle, iskän lempijuhla oli juhannus ja vietin sen aina iskän kanssa, siks juhannus on vähän kans "kova pala" ilman iskää :/

Synttäritkin on vähän yli kuukauden päästä ja tarkotuksena oli pitää isot juhlat, johon olis tullu paljon kavereita... Peruutin sitten kyseisen bileiden tapahtuman tuolla facebookissa, vaikka olin kutsunu lähemmäs 40 ihmistä. Mä en yksinkertaisesti jaksa enää... Joka vuosi mun synttärit on menny piloille; on ollu feidaamista, tappeluita, hyväkskäyttäjiä jne... Ja sit luen viikottain ympäri SOMEa, että on ollu bileitä, tupafreita ja synttäreitä, ei vaan mulle kutsua ole tullu... En jaksa olla kiltti ihmisille, kun mullekaan ei olla. Oon pitäny muutenkin etäisyyttä ihmisiin ihan vaan siks kun mua ahdistaa ihan hirveesti. Ei siin, eihän mun kans kukaa juttelekaan tai pidä yhteyttä. Siivoilin facen kaverilistaakin ja voisin melkein siivota lisää.

Eipä kai tällä kertaa muuta... Mun pitää alkaa pistää huomisia tavaroita valmiiks, nii saa sitten rauhassa lähteä ajelemaan juhannuksen viettoon! :) Palataan seuraavaksi sitten juhannus postauksen parissa :) Oikein ihanaa juhannusta kaikille!♥

2 kommenttia:

  1. Mä itse oon pitänyt kolme kertaa synttärit, johon on tullut 10-15 ihmistä ja ollut tosi kivaa :) Kutsu vaa lähimmät, ihan turhaa kutsut semmosia jotka ei kutsua sua mihinkää saatika aiheuttais sulle jotain pahaa mieltä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vaan on se että mulla ei ole kun pari läheistä ystävää... :/ En päästä niin helposti ketään lähelleni. Ajattelin synttärit pitää iha rauhaksiin, ehkä johonkin syömää ja vaikka leffaa :)

      Poista