21.5.2015

Tallinna 21.5.2015

Aamulla kello soi 05.00 aikaan.. En ees muista koska olisin ollu siihen aikaa hereillä, muutakun koko yön valvoneena. No yö menikin valvoessa, koska en vaa saanu unta. Ja niin mä lähdin valloittamaan Tallinnaa pari tuntia nukkuneena! Reissuun lähti siis minä, äiti, äidin kaveri, mun pikkuveli ja sen tyttöystävä. Reissun tarkoituksena oli ostaa pikkuveljen valmistujaisiin skumpat ja ne löytyikin!

Reissun ajaks oltiin toivottu auringonpaistetta, mutta meidän toiveita ei kuunneltu ja päivä valkeni aika ahdistavan harmaana. Vettäkin satoi ja oli kylmä. Ei se silti meidän menoa haitannu. Piti käydä aamusta kauneusjutuissa (mun piti ottaa kynnet tai ripset), mutta se jäi kun kaikilla oli niin nälkä ja otettiin taksi vanhaan kaupunkiin. Kello oli 10 ja meidän suunniteltu ruokapaikka ei ollu auki, joten suunnitelma B.... Päädyttiin sitten syömään johonkin italialais tyyliseen paikkaan, jossa safkat oli iha sika hyviä! :)


Itse söin pasta carbonaran ja vaikka annos näyttää pieneltä, nii se täytti ihan hirveesti... Olin ihan ähky koko loppu päivän :D Oli siis ihan itse tehtyä pastaa!






Pikku hiljaa valuttiin sitten kaupoille ja terminaaliin päin. Sää masensi kaikkia ja oltiin myös väsyneitä. Kaikki oli helpottuneita kun päästiin laivaan!




älä juo sinistä juomaa... tulos...------v



OSTOKSIIN!!!

Nikolle trollface paita, kosmetiikkaa, alkoholia, kulhot, legginssit, pinkki pöytäliina, karkkia, laatikko kissanruuille, kynsilakka, kauan haluamani maatuska ja maatuska avaimenperä... 
Ei siis mitään kovin suurta :) 


Kutsutaan Nikon kaa toisiimme hirpuloiksi (hiipu, iipu, ipu...) ja nää kuvasti sitä sanaa mun mielestä enemmän kun loistavasti. Kattokaa nyt, selkeitä hirpuloita! :D Nikolle sininen hirpula ja mulle pinkki. Ja ne elivät onnellisena elämäänsä yhdessä :)♥

Nyt nukkumaan.. Alkaa väsymys olee aikamoinen ja jutut kans sitä luokkaa :D
Palaillaan beibet♥

5 kommenttia:

  1. IHANA TUO MAATUSKA. ♥_______♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kauan halunnu tollasta maatuskaa ja nyt sen sain♥

      Poista
  2. Moikka,

    Satutko muistamaan mikä oli tuon italialaisen ravintolan nimi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauheella etsimisellä google mapsilla löysinkin ravintolan :)
      http://www.inyourpocket.com/estonia/tallinn/Restaurants-in-Tallinn-Tallinn-Restaurant-Guide/italian/Caffe-Centrale_54683v

      Poista
    2. Kiitoksia vaivannäöstä! Caffé Centrale onkin tuttu paikka. :)

      Poista