14.12.2014

First tattoo!



Järjestys on maailmassa rikkomaton,
Kaikelle on lokero, pienen pieni komero
Hiljainen ja näkymätön laki se on,
Kuka sua saa tulla lähelle ja koskettaa

Tänä yönä lokeroita sekoitetaan,
Rakkaus on rajaton, vilpitön ja viaton
Päästä sinun suojakuori hajoamaan,
Ole vapaa, ole vapaa

Rakkaus on (Rakkaus on)
Ikiaikainen ja suunnaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se kahlitaan
Rakkaus on (Rakkaus on)
Vastasyntynyt ja suojaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se tuomitaan

Kävi miten kävi sinä tiedät jo sen,
Kaikki eivät hyväksy, silti älä pysähdy
Sinulla on lupa olla onnellinen,
Sydämesi on vielä joku päivä peloton


Rakkaus on (Rakkaus on)
Ikiaikainen ja suunnaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se kahlitaan
Rakkaus on (Rakkaus on)
Vastasyntynyt ja suojaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se tuomitaan

Rohkeempaa...
Varmempaa...
Päivä päivältä
Helpompaa...

Rakkaus on
Rakkaus on


Rakkaus on (Rakkaus on)
Ikiaikainen ja suunnaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se kahlitaan
Rakkaus on (Rakkaus on)
Vastasyntynyt ja suojaton,
Se on rajoittamaton, täysin viaton,
Vaikka miten se tuomitaan



Siinä se nyt on!
Mun eka leimani ja ottaminen sattu niin pirusti, mutta mä tein sen! :) 
Se on mulle tärkeä ja merkkaa mulle paljon

2 kommenttia:

  1. Missä kävit ottamassa? Mulla kans koko kyynärvarren pituinen teksti ja tuos ranteen kohdalla teki eniten kipeää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.customtattoo.fi/ Tiina teki mulle tän :)
      Auts! Mä voin vaan kuvitella kuin paljon sua sattu :D

      Poista